celielindh

Alla inlägg den 2 januari 2015

Av Celie - 2 januari 2015 15:13

Imorse gick jag ut en sväng med Akilles och Shane. Shane fick sova kvar här eftersom Alice skulle jobba idag. Alice kommer sen direkt efter hon slutar vid 16 och då ska vi äta fetaostkyckling. Så jävla gott! Sen under eftermiddagen kommer Soffi hit och umgås också. Mysigt! Vi har inget annat än det planerat en fredag som denna. Skönt! Jag ska ner ich ta in hästarna här snart. Tänkte att jag skulle vänta på att Noomi ska vakna först. Vi gick ut en promenad med hundarna och hon somnade så gott i vagnen så hon fick stå kvar ute i friska luften. Robin behövde inte åka iväg och jobba i Karlstad imorse men han och Nikki är iväg nu en sväng in till Örebrokontoret istället. Så nu sitter jag här med en kopp te och choklad i soffan och tänkte läsa lite tidningar. Jag klagar inte! ;)

Från morgonpromenaden

Ovido - Quiz & Flashcards