celielindh

Alla inlägg den 10 januari 2015

Av Celie - 10 januari 2015 12:52

Efter en fantastisk kväll igår hemma hos familjen Delvenius tillsammans med familjen Mårtensson/Hetebrij så tog vi en skön sovmorgon. Barnen var helt slut! Nikki som bara hade sovit kanske en halvtimme igår körde på till typ tolv inatt och sen tvärdeckade hon så fort vi kom hem. Dom hade så roligt alla barnen igår. Dom sprang och jagade varandra, klädde ut sig och hade sig. Dom lekte jättebra! Så kul och se :) Vi käkade tacos, drack lite vin och satt och talade. Tiden går så jäkla fort bara, vips så hade fem timmar gått. Sjukt trevligt var det iallafall så fler gånger väntas :D


Idag körde vi på brunch med amerikanska pannkakor. Det är ju så jävla gott! Nu chillar vi i soffan en stund och tittar på dels all snö som kommer (!) och sen Diego på tvn. Jag har tre wellnesstidningar som jag inte hunnit läst än som jag tänkte bläddra lite i. Jag har varit så opepp på allt vad träning heter så jag har liksom inte haft lusten att läsa om skiten men nu börjar den komma tillbaka. Tror dock att jag behöver köpa lite nya fina träningskläder för att hitta den rätta motivationen ;)

Ovido - Quiz & Flashcards