celielindh

Alla inlägg den 28 januari 2015

Av Celie - 28 januari 2015 22:36

Jag har gillat idag! Väldigt mycket faktiskt. Tycker jag varit ganska effektiv men ändå inte typ. Haha hur luddigt var inte det där då?! Jag började dagen med att stoppa ner tjejerna i vagnen och ta morgonpromenaden till stallet och gjorde iordning där. Hem igen, åt frukost och jobbade lite. Angelica kom ut och jag färgade hennes hår. Lovely blev det! Sen har jag faktiskt städat lite. Jag fick ett r yxa och plockade massa och dammsög hela huset. Ni vet vårat stoora mansion vi bor i ;) Utmattande! Sen kom Maria för lite klippning och även Alice. Där emellan hann jag göra potatis och purjolökssoppa med egna vitlöksbröd också. Så ja, lite effektiv tycker jag att jag varit! Mamma kom förbi på lite soppa och lek med barnen också. Innan Alice drog hem så gick vi en promenad med hundarna. Vi stannade till på brandstationsparkeringen och kastade snö på den stora uppskottade snöhögen som finns det. Hundarna sprang upp och ner som galningar och jag träffade Alice i nacken med en snöboll. Yes! Haha! Nu har jag tagit plats i soffan med en kopp te, "special victims unit" på tv, lite musik och träningstidningar på paddan. Multitasking! Sitter och samlar inspo till mitt gympapass som jag ska leda. Så jävla kul ju! Riktigt taggad! Let's get fit eller?! :D

Ovido - Quiz & Flashcards