celielindh

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Celie - 8 januari 2015 19:51

Kom på att jag köpte ett hjärtformat plättlägg i somras som jag aldrig använt, så idag fick det bli plättar. Vi fick finbesök av Johannes och Angelica även idag. Mysig familjekvällsmat <3

Körde med lite fiberhavregryn i, så blir det lite matigare (y)

<3

Av Celie - 8 januari 2015 15:46

Puh, jag är fan helt slut. Båda barnen sover ute i vagnen efter en relativt lång promenad med Akilles. Jag har plockat med disk och grejer och nu äntligen sätter jag mig i soffan med en kopp te och en snickers och kollar lite tv medan dom sover. Vi var iväg och badade på förmiddagen. Det blev bara vi eftersom Angelica hade skola och Soffi mådde inge bra men vi hade kul ändå. Det var ju ett tag sen nu men Nikki var lika galen som vanligt och hoppade från kanten och klättrade på flytgrejerna :) Noomi tyckte också det var roligt och plaskade som bara den :)
Ikväll kanske det blir stallet och ett lättare pass på banan men jag vet inte än, det beror ju på om mamma kanske tänkt att rida och om Robin kommer hem i någorlunda bra tid. Det återstår att se helt enkelt.

Grått promenadväder idag. Samma imorse och jag missade ju såklart när solen kikade fram där en stund .

Hallon/lakrits-te och snickers är inte att spotta åt kan jag säga ;)

Ovido - Quiz & Flashcards