celielindh

Direktlänk till inlägg 30 januari 2015

Fredagsmys

Av Celie - 30 januari 2015 18:40

Ännu en dag som gått, alltså det går så fort! Känns som att jag har pratat i telefon typ halva dagen idag. Först var det farmor i typ 1,5 timma, sen pappa, sen Angelica, Johannes, mamma och Robin några gånger. Farmor och Angelica brukar bli långkörare och pappa med om han är på det humöret, vilket han var idag. Mamma var förbi här på förmiddagen med fika och sen möttes vi upp i stallet vid tre. Christer var snäll och kom och passade tjejerna så jag kunde åka ner och rida. Även fast More hade stått i tre dagar nu så bråkade han ingenting. Förhoppningsvis har han kommit på att det inte är någon bra idé att bråka!
När jag kom hem sen så åkte Chrillan och vi käkade lite mat och gick sen en lång (relativt lång iallafall) promenad med Akilles. Nu inväntar vi pappan i huset som är på väg hem. Han ska få åka till Konsum och köpa massa godis för fan vad jag verkligen vill ha det idag. Barnen ska läggas tidigt, jag ska duscha, det ska göras te, dukas fram godis och tändas ljus sen ska vi fan ha myskväll jag och min man! Kanske blir en film, eller kanske tillochmed två eller så kanske vi börjar på en ny serie?! Många möjligheter nu... Några saker är iallafall helt fastställda och det är att det ska intas godis, jag ska vara ren och lukta gött, te ska drickas och så ska röven vara placerad i soffan resten av kvällen! :D

Mamma/mormor hade med mums mums ;)

Och kladdfia fick också smaka ;) haha!

Han som jag tycker om mer och mer :)

För att han såå snygg ;)

Måste ju bara tillägga att jag är så nöjd över mitt tulpanköp jag gjorde i måndags (y) Så fina och så rosa! Blir ju, som sagt förut, så himla fint och fräscht med färska snittblommor :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Celie - 8 juni 2015 12:41

Alltså jag börjar få sån träningsvärk från igår och så ska jag hålla i sista sommarcrossfitgympapasset ikväll. Hur ska det gå?! Haha! Tur att vi joggar dit som uppvärmning, brukar kännas bättre efter lite jogg:) Vi fick ihop en härlig mil uppe i berg...

Av Celie - 7 juni 2015 15:30

Ja gud nu har det väl gått nästan två månader sen sist jag skrev här :O ! Då var det ju bara dagar kvar till flytten över gatan. Nu har vi alltså bott här i nästan två månader och vi trivs jättebra! Känns som att vi bott här mycket längre. Just nu ha...

Av Celie - 12 april 2015 11:43

Det blev en härligt långpromenad upp storstenshöjdssvängen igår. Fantastiskt väder och riktigt varmt faktiskt! Hundarna var skapligt trötta sen och sov så gott i soffan ihop med Nikki. Ryggen gör fortfarande ont men jag inbillar mig att det känns bät...

Av Celie - 11 april 2015 11:39


Alltså jag tror jag har pajat min rygg! I slutet av mitt pass idag så hände nåt så hela ländryggen bara strejkar. Förmodligen så har det väl med det som jag har känt av tidigare i veckan att göra. Så jävla typiskt dock för det är ju nu bärandet börja...

Av Celie - 9 april 2015 21:41

Idag har jag packat och rensat leksaker. Alltså herregud vad leksaker vi har! Blev ändå lite mindre efter en välbehövlig rensning. Jag har även packat ner koppar, burkar och dylikt i köket. Nu är det ju mindre än en vecka kvar så att jag känner att s...

Ovido - Quiz & Flashcards