celielindh

Direktlänk till inlägg 18 januari 2015

Lugn helg

Av Celie - 18 januari 2015 18:02

Vi har tagit det väldigt piano i helgen. Har bara varit hemma och grejat lite grann och spenderat tid i soffan. Skönt! Jag gick ett litet städryck både igår och idag. Ett liitet! Igår sorterade jag tvätt och städade övervåningen, vilket innehöll ta bort julen i tjejernas rum. Tvättat, hängt och vikt tvätt. Det måste ju vara bland det tråkigaste som finns och så tar det aaldrig slut!
Idag fick jag köksstädryck och plockade undan, slängde, gjorde om och torkade av. Jag tog även in lilla köksön på hjul som vi haft ute så den fick bli bak-ö. Blev så bra! Väldigt nöjd över min lilla insats idag. Just nu sitter jag och laddar för att gå ner på Zumban och styrkepasset. Zumban är ju, som sagt tidigare, inte riktigt min grej men idag föredrar jag faktiskt det som uppvärmning inför styrkepasset istället för att riskera att slå halvt (om inte helt!) ihjäl mig ute. Nu har jag fått tillbaka träningspeppen igen och det är så roligt med allt då. Man tar liksom fler tillfällen i akt att få ut liite mer, om det så bara är en snabbpromenad med AK :)

Jag fick med lite såpbubblor från mössan i torsdags så vi passade på att "såpla" lite igår kväll :*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Celie - 8 juni 2015 12:41

Alltså jag börjar få sån träningsvärk från igår och så ska jag hålla i sista sommarcrossfitgympapasset ikväll. Hur ska det gå?! Haha! Tur att vi joggar dit som uppvärmning, brukar kännas bättre efter lite jogg:) Vi fick ihop en härlig mil uppe i berg...

Av Celie - 7 juni 2015 15:30

Ja gud nu har det väl gått nästan två månader sen sist jag skrev här :O ! Då var det ju bara dagar kvar till flytten över gatan. Nu har vi alltså bott här i nästan två månader och vi trivs jättebra! Känns som att vi bott här mycket längre. Just nu ha...

Av Celie - 12 april 2015 11:43

Det blev en härligt långpromenad upp storstenshöjdssvängen igår. Fantastiskt väder och riktigt varmt faktiskt! Hundarna var skapligt trötta sen och sov så gott i soffan ihop med Nikki. Ryggen gör fortfarande ont men jag inbillar mig att det känns bät...

Av Celie - 11 april 2015 11:39


Alltså jag tror jag har pajat min rygg! I slutet av mitt pass idag så hände nåt så hela ländryggen bara strejkar. Förmodligen så har det väl med det som jag har känt av tidigare i veckan att göra. Så jävla typiskt dock för det är ju nu bärandet börja...

Av Celie - 9 april 2015 21:41

Idag har jag packat och rensat leksaker. Alltså herregud vad leksaker vi har! Blev ändå lite mindre efter en välbehövlig rensning. Jag har även packat ner koppar, burkar och dylikt i köket. Nu är det ju mindre än en vecka kvar så att jag känner att s...

Ovido - Quiz & Flashcards