celielindh

Direktlänk till inlägg 1 mars 2015

Söndag åh söndag

Av Celie - 1 mars 2015 23:30

Min hals är i uppror mot resten av min kropp! Alltså usch det är så jävla obehagligt att svälja och det är inte förrens man uppmärksammar och verkligen inte vill svälja som man märker hur ofta man faktiskt behöver göra det. Jag har ont på både utsidan och insidan av halsen, det känns liksom bara jag ska vända huvudet. Nä nu tycker jag det är dags att detta hära går över va!
Dagen började iallafall med promenad ner till stallet och utsläpp av hästarna sen vidare hem igen och frukost. Robin mådde inte jättebra imorse, om ni förstår vad jag menar ;) Han som skulle komma hem DIREKT efter matchen igår, typ 21.30, kom istället hem runt 02 och var skapligt (läs asfull) rund under fötterna. Alltså jag trodde aldrig att han skulle komma upp ur sängen idag men runt 10 så pallrade han sig ner faktisk (y) Han fick ha hand om Noomi på förmiddagen och jag och Nikki cyklade upp till mamma och var där en stund. Johannes kom dit också och följde med oss hem sen. Jag bakade daimsnitt dag också och bjöd mamma, Pigge och Jossen på fika. Vi har tagit det väldigt lugnt idag. Det blev ingen träning för varken Robin eller mig ikväll. Robin har också haft ont i halsen så jag "förbjöd" träning idag. Så onödigt om man skulle dra på sig nån värre skit bara för att man är dum nog att inte vila när man borde. Så istället för träning ikväll tog jag en promenad med Akilles och sen passade jag på att färga håret och ögonbrynen. Lite egenfix var ganska mycket vad jag behövde. Sen "råkade" jag beställa ännu ett par träningstights från Aimn! Haha alltså jag är så dålig på att spara! Jag gillar att handla alldeles för mycket tror jag :p Men såå jävla snygga är dom iallafall och dom är så fint "våriga/somriga" i färgerna :)<3 Materiell lycka!

Nu har vi tagit plats i soffan med varsin kopp te och Stoppa tjuven på tvn. Imorrn ska Robin till Falun och vara där till tisdag. Jag ska försöka styra upp veckans måltider som jag gjorde den här veckan. Funkade riktigt bra och vi följde "schemat" jag gjorde till fan punkt och pricka. Så nu ska jag försöka att göra detta till en vana (lättare sagt än gjort!).

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Celie - 8 juni 2015 12:41

Alltså jag börjar få sån träningsvärk från igår och så ska jag hålla i sista sommarcrossfitgympapasset ikväll. Hur ska det gå?! Haha! Tur att vi joggar dit som uppvärmning, brukar kännas bättre efter lite jogg:) Vi fick ihop en härlig mil uppe i berg...

Av Celie - 7 juni 2015 15:30

Ja gud nu har det väl gått nästan två månader sen sist jag skrev här :O ! Då var det ju bara dagar kvar till flytten över gatan. Nu har vi alltså bott här i nästan två månader och vi trivs jättebra! Känns som att vi bott här mycket längre. Just nu ha...

Av Celie - 12 april 2015 11:43

Det blev en härligt långpromenad upp storstenshöjdssvängen igår. Fantastiskt väder och riktigt varmt faktiskt! Hundarna var skapligt trötta sen och sov så gott i soffan ihop med Nikki. Ryggen gör fortfarande ont men jag inbillar mig att det känns bät...

Av Celie - 11 april 2015 11:39


Alltså jag tror jag har pajat min rygg! I slutet av mitt pass idag så hände nåt så hela ländryggen bara strejkar. Förmodligen så har det väl med det som jag har känt av tidigare i veckan att göra. Så jävla typiskt dock för det är ju nu bärandet börja...

Av Celie - 9 april 2015 21:41

Idag har jag packat och rensat leksaker. Alltså herregud vad leksaker vi har! Blev ändå lite mindre efter en välbehövlig rensning. Jag har även packat ner koppar, burkar och dylikt i köket. Nu är det ju mindre än en vecka kvar så att jag känner att s...

Ovido - Quiz & Flashcards