celielindh

Alla inlägg den 2 mars 2015

Av Celie - 2 mars 2015 23:52

Har kollat senaste Greys och senaste Heartland, ätit lite glass, sytt igen gylfen på ett par byxor, testat lite kläder och nu ligger jag här och kollar gamla rockmusikvideos på youtube. Trots mina streptokocker så har jag det jävligt bra just nu! Ett glas vin på det här och jag skulle köra hela natten haha!;)

Av Celie - 2 mars 2015 18:15

Jahaa det var visst halsfluss :( Ringde vc förut och fick en tid vid halv två. Det betydde att jag fick åka och hämta Nikki tidigare från dagis då man aldrig vet hur lång tid det kan ta där inne. Så in till vc där det blev konstaterat halsfluss/streptokocker. Jag fick antibiotikakur i form av Kåvepenin men jag bestämde mig för att avstå då det typ bara förkortar sjukdomen med nån dag och man blir försvagad och mer tillgänglig för andra sjukdomar också. Jag frågade självklart först om man måste behandlas men det måste man inte och det går över av sig självt, därmed sket jag i medicinen och självläker istället (y) Hoppas nu bara att det går åt det bättre hållet och att det är borta snart. Jag har ju ändå gått med det sen i typ torsdags så det borde ju försvinna snart kan jag tycka! :) Efter vårdcentralen så passade vi på att åka till Willys och storhandla när vi ändå var i stan. Eftersom Robin är borta tills imorrn så köpte jag lite tröst till mig själv i form av Ben & Jerrys. Det ska jag njuta av medan jag tycker synd om mig själv sen när barnen har somnat ;) haha! Det här betyder ju tyvärr också träningsstopp hela veckan och det suger ju ganska mycket. Jag får passa på att läsa mig i form sålänge istället. Fick ju hem nya wellness idag, passande nog ;) Sen finns ju nyaste Greys avsnittet att titta på också så mig går det ju absolut ingen nöd på ikväll :D




Favvoplatsen <3

Klätterapan <3

Snart blir det kvällspromenad med Akilles och då kanske mina barn, som börjar bli lite trötta, somnar i vagnen. Återstår att se. Innan promenaden ska det dock serveras lite kvällsmat först! :)

Ovido - Quiz & Flashcards