celielindh

Alla inlägg den 3 mars 2015

Av Celie - 3 mars 2015 23:19

Yes! Idag känns halsen mycket bättre (y) Kanske tillochmed kan vara med på torsdagspasset. Eller så kanske jag ska vänta? Eller? Det kanske är bäst? Så kan jag köra på söndag.. Ajja vi får se. Fick mina fantastisk snygga och assköna aimns idag! Alltså jag dig völ snygghetsdöden på dessa!

Annars då? Jodå bara jättebra! Nikki har varit på dagis idag och jag och Noomi var och gjorde iordning i stallet imorse och sen chillade vi hemma. På eftermiddagen åkte vi upp till min farbror och fick både mat och fika. Lyx! Jag klippte även av honom håret också. Som vanligt när man är där och pratar och umgås så springer tiden iväg så snabbt så när klockan var halv åtta så fick vi lov att åka hemåt eftersom jag skulle möta upp folk efter gympan som slutade kl åtta. Det blev snabbt hem och göra vällingar, byta blöjor och sen ner i vagnen. Noomi somnade men Nikki följde med in i gympasalen. Passet var nästan slut och dom satt och stretchade när vi kom. Nikki tyckte det var lite spännande och sen när de var klara så sprang hon runt där inne. Fatta vad stort det måste se ut från hennes synvinkel och att då få ränna runt som man vill måste ju vara askul! Vi diskuterade hur det blir med lördagspasset jag pratade om och det kommer bli av! Yay! Vi kommer köra fyra stycken typ testgånger för att se hur pass många det är som är intresserade och kommer sen om det är bra uppslutning så kommer vi köra på med det i höst också förhoppningvis. Första passet är lördag 21/3 9.00-10.00 Så kom igen nu och ta med er alla ni känner ;) Det kommer kosta en liten slant men vi har inte bestämt exakt hur mycket än. Återkommer med det!
Robin var hemma när vi kom hem sen igen så jag droppade av barnen och gick ut på en skön långpromenad med Akilles. Jag älskar att gå på kvällen. Jag bara går och går och går samtidigt som jag lyssnar på bra musik och rensar tankarna, kan gå hur långt som helst känns det som. Nu sitte tjat i soffan med en kopp te och ska snart gå upp och lägga mig. Imorrn är det dagisdags igen och sne på kvällen ska jag iväg med mamma och Rebecka till karlslund på dressyrclinic. Ska bli roligt och intressant plus att jag kommer få sitta och bara insupa hästatmosfären och bara vara en stund. Och fika också såklart! Nästan det viktigaste av allt ;)

<3

Ovido - Quiz & Flashcards