celielindh

Alla inlägg den 7 mars 2015

Av Celie - 7 mars 2015 20:09

Det har verkligen känts som att det är söndag idag och hur skönt är det inte då att det faktiskt är söndag imorrn! Som att få två söndagsslappdagar på rad, asskönt!
Vi gick dryga milen förut jag och AK. Det är sö skönt att inte ha nån tid eller så att passa utan man kan gå så långt som man känner och orkar. Stundtals så blev det rätt kallt eftersom det blåste så men annars var det riktigt behagligt. Det fick bli en välbehövlig powernap sen på eftermiddagen ;)
Nu är Robin och Nikki inne hos Sam och firar att han fyllde år i onsdags. Jag och Noomi stannade hemma för att både hon och jag var rätt trötta och jag skulle duscha och plocka iordning här. Så då fick det bli lite pappa&nikki-tid ihop med Robbans familj. Kan vara skönt för alla parter ibland! Noomi somnade förut och jag har duschat och gjort det jag ska så nu ska jag äntligen sätta mig i soffan med en kopp te, tända ljus och senaste Hart of Dixie. Kan nu säga att lyxigare kan jag inte ens tänka mig att jag skulle kunna ha just nu!:)

Av Celie - 7 mars 2015 12:05

Igår var vi på in lillebrors releasefest på Satin. Sjukt kul och det var såå längesen jag var på krogen. Inga förändringar där direkt och vi dansade och hade kul. Först var vi en sväng hos Alice på förfest och sen hos Pontus. Det var en krogkväll i familjeanda kan man säga då det var många från min släkt som var med. Jonatan, våran syssling, åkte tillochmed från Skövde för att vara med. Jag älskar att vi ändå är rätt tajta i familjen/släkten! Johannes levererade på gitarren, som väntat ;), och dom var riktigt bra! Inte min typ av musik riktigt utan det är ganska mycket punk men jag gillade det ändå. Kan vara lite partisk kanske av uppenbara skäl ;) Men summan summarum var att vi hade en jättetrevlig kväll och idag mör Robin som han förtjänar ;) haha! Han är så dålig! Jag mår faktisk bra, lite seg men det ska jag råda bot på nu med en riktig långkörare med Akilles!

Och Jonatan hade ju självklart en beryktad selfiepinne med sig ;) Haha! Sjukt kul!

<3

Ovido - Quiz & Flashcards