celielindh

Alla inlägg den 11 mars 2015

Av Celie - 11 mars 2015 08:32

Oj vad tiden går fort. Måndag och tisdag har jag knappt hunnit med. I måndags lyckades jag ta mig ut på en ridtur i det fina vädret. Christer kom och var barnvakt en stund så jag kunde smita iväg. Morre bråkade lite vid två ställen. Först vid bron och sen där det var is men då hoppade jag av och ledde honom istället och sen var det inga problem. Vi fick en jättemysig tur genom grusgropen och runt rödfyren.

Igår var jag iväg och fortsatte tatueringen under bysten och helvete vad ont det gör! Haha alltså fyfan vilket ställe att tatuera. Mogge (tatueraren) hånar mig nästan lite för att jag valt det stället ;) Nu har jag väl, förhoppningsvis, bara en sittning kvar. Men bra blir det! Som tur är ;)
Igår tog jag mig äntligen ner på gympan igen efter att inte ha varit där på över en vecka. Det kändes bra trots nytatuerad och med lite "sjukkänningar" kvar. Det känns lite i halsen när man vaknar och lite på nätterna men annars på dagarna känner jag ingenting, så jag räknar mig som träningsfrisk från och med nu :D
Nu är det redan onsdag och vi laddar för dagis och långpromenad. Jag ska möta upp Linda vid dagis sen och då ska vi gå till Latorp och runt stallet där och hem. Det är väl en runda på ca 8km nånting. Och det gör ju absolut ingenting att solen valt att titta fram idag! Man blir så glad!

Ovido - Quiz & Flashcards