celielindh

Alla inlägg den 5 december 2014

Av Celie - 5 december 2014 21:24

Imorrn är det dags, imorrn kommer han hem! Jag och mamma har varit i stallet hela kvällen och fixat iordning inför hans ankomst. Så mysigt!
Idag fick jag även ta tag i nåt som jag dragit mig för och tyckt varit väldigt jobbigt, nämligen att ta reda på massa saker som var Zmarts. När allt hände så kastade jag bara ner allt i källaren och där har det blivit liggandes sen dess. Jag orkade inte ens se skiten då och allra minst sälja av det. Men idag fick jag lov att ta reda på lite saker som nu ska komma till användning. Hittade tillochmed 2 stycken täcken som jag glömt bort att jag hade som jag köpte och inte ens hann använda. Men nu jäklar så ska dyr utrustning inte ligga och skräpa mer! Jag är riktigt taggad men det känns också så jäkla overkligt på ett sätt. Har inte riktigt fattat det ordentligt än tror jag men imorrn, imorrn blir det på riktigt! :D

Nyströad och fin box med välkomsthö och morötter :)

Av Celie - 5 december 2014 11:37

I år fick Nikki en Kinder-chokladkalender. Inte för att jag fått smaka men jag kan ju bara tänka mig hur mycket godare de här chokladbitarna är jämfört med dom i "vanliga" chokladkalendrar :) Kinderchokladen över lag ör ju asgod! Nikki tycker det är jättekul att få öppna en lucka varje dag. Hon skulle ju dock öppna alla på en gång om hon fick välja själv, såklart! :p

Av Celie - 5 december 2014 00:17

När Robin kom hem och efter han degat lite med Nikki så bestämde vi oss för att åka till XXL. Jag var sugen på det redan igår då jag hittade att den ridjackan jag vill ha fanns där. Nikki fick åka och leka med Hampus medans vi åkte iväg. Hon hade laddat sin lilla ryggsäck med deg och lite tillbehör så hon kunde visa Hampus. Lilla pluttan, så jävla go!
Jag provade jackan jag skulle ha men idag gjorde jag nåt högst oväntat, jag köpte inte en svart! Hör och häpna va! Vet ni vad jag köpte? Håll i er nu... En MARINBLÅ! Haha är det det närmsta man kan komma svart eller?!;) Typ! Det gäller att inte vara för drastig i sina förändringar;) Sjukt nöjd är jag iallafall! Den kommer vara så snygg ihop med de rosa ridbyxorna jag råkade beställa igår ;p Efter XXL blev det en sväng till Ö&B för att införskaffa julgranspynt. Såklart så var det ju fler grejer som slank med, som vanligt. Men vadå det är ju kul att shoppa! Haha! När vi hämtat Nikki och kommit hem så pyntade vi granen så fint. Så nu känns det mycket bättre då den inte är fullt så naken längre :)

Robin tyckte det var lika kul som Nikki att dega ;D

Ovido - Quiz & Flashcards