celielindh

Alla inlägg den 3 december 2014

Av Celie - 3 december 2014 23:37

Idag när pappan i radhuset kom hem så hade han med sig en julgran. Haha jag tycker ju egentligen att det är lite väl tidigt men Nikki blev super impad och helt till sig av den fina granen så då får det väl gå då ;) Ett ljudligt "Waoow" kom från lilla donnan när pappan kom in med den. Så nu har jag letat hela kvällen efter julgransdekorationeena men inte fan finns dom nånstans! Jag hittade ljusen men inget mer. Får väl bli till att införskaffa nya. Å andra sidan så hade jag ändå tänkt att byta färg och ha typ silver, vitt och kanske lite färgglada och roliga "specialkulor" i år så nu får det nog bli så :)
Hampus och Ida kom förbi en sväng förut också. Nu ljög jag förresten om att jag inte hittat några dekorationer, jag hittade en röd kula med guldmönster och så hittade jag några påskris-ägg. Så granen är nu med hjälp av Hampus och Nikki prydd med ett påskägg och en julkula. Fabulöst!

Fina ägget ;)


Nörd som jag är så har jag även hunnit med att återigen suttit och småbölat till Minna Teldes fantastiska julkür på Santana från SIHS. Helt sjukt vilket vackert och samspelt ekipage!

Av Celie - 3 december 2014 15:32

Igår pallrade jag mig äntligen iväg för att kolla när Elin red lektion på sin nya Nenta. Eller ja nya och nya nu har hon ju haft henne ett tag men hon är var ny för mig så jag inte sett henne live än. Trots förkylning och minusgrader så var det så jäkla kul att få vara bland hästar och hästfolk igen. Som jag saknar det (men nu blir det ändring)! Nenta var jättefin och verkar vara riktigt trevlig också (y) Där har hon gjort ett riktigt kap den där Elin ;)

Svårt att få till bra bilder när det rör sig hela tiden



På tal om kap så hämtar mamma och jag hem vårat på lördag. Jajjamen hästen vi var och provred i Karlstad gick idag igenom besiktningen och blir därmed Garphyttebo i helgen. Såå jäkla kul! Är så jävla taggad så det finns inte! Har kollat på ett par assnygga rosa ridbyxor som nu mer eller mindre är tvungna att beställas hem till mig ;) Får väl bli min julklapp i år :*

Här har vi honom! Välkommen More-P aka Lejonkungen <3

Ovido - Quiz & Flashcards